Kariera
Aktualne oferty pracy
Product Portfolio Manager / Menedżer portfela produktów
Miejsce pracy: Łódź / Błaszki
Product Portfolio Manager / Menedżer portfela produktów
Kluczowe obowiązki:
- Zarządzanie bieżącym portfelem produktów.
- Identyfikowanie i wprowadzanie do oferty nowych produktów.
- Identyfikacja nowych obszarów dla produktów istniejących i wdrażanych.
- Rozpoznanie obszarów wymagających ulepszeń i utrzymywanie zgodności produktów ze strategią organizacji.
- Analiza cyklu życia i konkurencyjności produktów.
- Analiza konkurencji i trendów rynkowych.
- Określanie pozycjonowania cenowego dla nowych produktów i aktualizowanie pozycjonowania dla istniejących produktów.
- Komunikacja z klientami i potencjalnymi odbiorcami produktów.
- Współpraca z działem Marketingu, Głównego Technologa i B+R.
Wymagania:
- Wysokie zdolności interpersonalne i doświadczenie na w/w stanowisku.
- Znajomość branży zabezpieczeń przeciwpowodziowych lub/i inżynierii lądowej i wodnej.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1.
- Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki związane z architekturą i budownictwem.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Mile widziana znajomość branży profili technicznych z tworzyw sztucznych.
- Gotowość do częstych podróży służbowych.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w stabilnym przedsiębiorstwie, będącym częścią grupy rodzinnych firm z ponad 60-letnią historią, o zasięgu międzynarodowym
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy.
Asystent / Asystentka Prezesa
Miejsce pracy: Łódź / Błaszki
Asystent / Asystentka Prezesa
Kluczowe obowiązki:
- Kompleksowa obsługa sekretarsko – kancelaryjna
- Nadzór nad kalendarzem Prezesa, organizacja i rozliczanie podróży służbowych
- Koordynacja przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami organizacji
- Realizacja zakupów i zaopatrzenia, współpraca z dostawcami
- Prowadzenie baz dostawców i wykonawców usług
- Koordynacja spraw urzędowych
- Obsługa spotkań, obowiązki reprezentacyjne i dbanie o wizerunek firmy
Wymagania:
- Minimum 5 lat doświadczenia na pokrewnym stanowisku
- Zdolności organizacyjne, samodzielność w działaniu
- Umiejętność współdziałania i pracy pod presją czasu
- Wysoka kultura osobista i dyskrecja
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i Outlook
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w stabilnym przedsiębiorstwie, będącym częścią grupy rodzinnych firm z ponad 60-letnią historią, o zasięgu międzynarodowym
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy
Kontroler finansowy
Miejsce pracy: Błaszki
Kontroler finansowy
Kluczowe obowiązki:
- Wsparcie w opracowywaniu budżetów przychodowych i kosztowych Spółki;
- Kontrola oraz pomoc w nadzorze nad realizacją budżetu i analiza odchyleń;
- Tworzenie i czynny udział w rozbudowie obecnych narzędzi analitycznych w firmie;
- Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu i Managerów Spółki;
- Udział w tworzeniu Bussines Planów;
- Kalkulacja kosztów wytworzenia produktów, rentowności na poszczególnych produktach
- Kontrola poprawności procesów w Spółce;
- Aktywny udział w procesach związanych z zamknięciem miesiąca;
- Bieżąca współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
- Absolwent/ka kierunków finansowo-ekonomicznych lub pokrewnych
- Bardzo dobra praktyczna znajomość MS Excel (warunek konieczny)
- Orientacja na usprawnienia procesów
- Rzetelność przy realizacji powierzonych zadań
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej, w tym praktyczna znajomość kalkulacji kosztu wytworzenia produktu
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w stabilnym przedsiębiorstwie, będącym częścią grupy rodzinnych firm z ponad 60-letnią historią, o zasięgu międzynarodowym
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy.
Inżynier sprzedaży
Miejsce pracy: Łódź
Inżynier sprzedaży
Główne zadania:
- utrzymywanie kontaktów z odbiorcami naszych produktów, obsługa sprzedażowa i posprzedażowa
- rozwój rynku, rozbudowa bazy odbiorców i sieci dystrybucji
- doradztwo techniczne w zakresie doboru oferowanych przez nas produktów
- przygotowywanie koncepcji projektowych oraz wykonywanie rysunków i dokumentów technicznych
- wizyty handlowe i terenowe na inwestycjach budowlanych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (budownictwo-geotechnika, budowa dróg i mostów)
- znajomość programów technicznych (AutoCAD, oprogramowania geotechnicznego GEO5 lub pokrewne)
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (znajomość dodatkowego języka będzie dodatkowym atutem)
- doświadczenie i znajomość branży, lecz cenimy również chęć poszerzenia horyzontów, motywację i nastawienie na naukę i zdobywanie wiedzy
- samodzielność, umiejętności interpersonalne
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia i motywujący system wynagrodzenia
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i zdobywania doświadczeń
- ciekawą i dynamiczną pracę, również w egzotycznych lokalizacjach
- pakiet benefitów pracowniczych