Kariera
Aktualne oferty pracy
Inżynier sprzedaży - Polska
Miejsce pracy: praca hybrydowa / praca w terenie
Inżynier sprzedaży - Polska
Główne zadania:
- utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, obsługa sprzedażowa i posprzedażowa
- rozwój rynku, rozbudowa bazy odbiorców i sieci dystrybucji
- doradztwo techniczne w zakresie doboru oferowanych produktów
- współpraca z biurami projektowymi
- przygotowywanie koncepcji projektowych oraz wykonywanie rysunków i opisów technicznych
- prowadzenie negocjacji handlowych
- koordynowanie sprzedaży oraz reprezentowanie firmy w kontakcie z podwykonawcami, urzędami i instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów
- monitorowanie postępu prac budowlanych i dbanie o zgodność realizacji z wymaganiami i przepisami i standardami branżowymi
- współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane kierunki: budownictwo wodne, budownictwo hydrotechniczne, geotechnika)
- znajomość programów typu AutoCAD, oprogramowania geotechnicznego GEO5 lub pokrewnych i umiejętność wykorzystania ww oprogramowania w pracy
- znajomość j. angielskiego na poziomie B1 lub wyższym (znajomość dodatkowego języka mile widziana)
- doświadczenie i znajomość branży, lecz cenimy również chęć poszerzenia horyzontów, motywację i nastawienie na naukę i zdobywanie wiedzy
- motywacja, samodzielność, zorganizowanie, umiejętności interpersonalne
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia i indywidualną ścieżkę rozwoju
- pracę w stabilnej firmie, będącej częścią firmy rodzinnej z 60-letnią historią, o zasięgu międzynarodowym
- możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach
- samodzielne stanowisko sprzyjające rozwojowi i nabywaniu nowych kompetencji
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Product Portfolio Manager / Menedżer portfela produktów
Miejsce pracy: Łódź / Błaszki
Product Portfolio Manager / Menedżer portfela produktów
Kluczowe obowiązki:
- Zarządzanie bieżącym portfelem produktów.
- Identyfikowanie i wprowadzanie do oferty nowych produktów.
- Identyfikacja nowych obszarów dla produktów istniejących i wdrażanych.
- Rozpoznanie obszarów wymagających ulepszeń i utrzymywanie zgodności produktów ze strategią organizacji.
- Analiza cyklu życia i konkurencyjności produktów.
- Analiza konkurencji i trendów rynkowych.
- Określanie pozycjonowania cenowego dla nowych produktów i aktualizowanie pozycjonowania dla istniejących produktów.
- Komunikacja z klientami i potencjalnymi odbiorcami produktów.
- Współpraca z działem Marketingu, Głównego Technologa i B+R.
Wymagania:
- Wysokie zdolności interpersonalne i doświadczenie na w/w stanowisku.
- Znajomość branży zabezpieczeń przeciwpowodziowych lub/i inżynierii lądowej i wodnej.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1.
- Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki związane z architekturą i budownictwem.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Mile widziana znajomość branży profili technicznych z tworzyw sztucznych.
- Gotowość do częstych podróży służbowych.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w stabilnym przedsiębiorstwie, będącym częścią grupy rodzinnych firm z ponad 60-letnią historią, o zasięgu międzynarodowym
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy.
Asystent / Asystentka Prezesa
Miejsce pracy: Łódź / Błaszki
Asystent / Asystentka Prezesa
Kluczowe obowiązki:
- Kompleksowa obsługa sekretarsko – kancelaryjna
- Nadzór nad kalendarzem Prezesa, organizacja i rozliczanie podróży służbowych
- Koordynacja przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami organizacji
- Realizacja zakupów i zaopatrzenia, współpraca z dostawcami
- Prowadzenie baz dostawców i wykonawców usług
- Koordynacja spraw urzędowych
- Obsługa spotkań, obowiązki reprezentacyjne i dbanie o wizerunek firmy
Wymagania:
- Minimum 5 lat doświadczenia na pokrewnym stanowisku
- Zdolności organizacyjne, samodzielność w działaniu
- Umiejętność współdziałania i pracy pod presją czasu
- Wysoka kultura osobista i dyskrecja
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i Outlook
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w stabilnym przedsiębiorstwie, będącym częścią grupy rodzinnych firm z ponad 60-letnią historią, o zasięgu międzynarodowym
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy
Kontroler finansowy
Miejsce pracy: Błaszki
Kontroler finansowy
Kluczowe obowiązki:
- Wsparcie w opracowywaniu budżetów przychodowych i kosztowych Spółki;
- Kontrola oraz pomoc w nadzorze nad realizacją budżetu i analiza odchyleń;
- Tworzenie i czynny udział w rozbudowie obecnych narzędzi analitycznych w firmie;
- Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu i Managerów Spółki;
- Udział w tworzeniu Bussines Planów;
- Kalkulacja kosztów wytworzenia produktów, rentowności na poszczególnych produktach
- Kontrola poprawności procesów w Spółce;
- Aktywny udział w procesach związanych z zamknięciem miesiąca;
- Bieżąca współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
- Absolwent/ka kierunków finansowo-ekonomicznych lub pokrewnych
- Bardzo dobra praktyczna znajomość MS Excel (warunek konieczny)
- Orientacja na usprawnienia procesów
- Rzetelność przy realizacji powierzonych zadań
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej, w tym praktyczna znajomość kalkulacji kosztu wytworzenia produktu
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w stabilnym przedsiębiorstwie, będącym częścią grupy rodzinnych firm z ponad 60-letnią historią, o zasięgu międzynarodowym
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy.