Kariera

Aktualne oferty pracy

Kluczowe obowiązki:

  • Zarządzanie bieżącym portfelem produktów.
  • Identyfikowanie i wprowadzanie do oferty nowych produktów.
  • Identyfikacja nowych obszarów dla produktów istniejących i wdrażanych.
  • Rozpoznanie obszarów wymagających ulepszeń i utrzymywanie zgodności produktów ze strategią organizacji.
  • Analiza cyklu życia i konkurencyjności produktów.
  • Analiza konkurencji i trendów rynkowych.
  • Określanie pozycjonowania cenowego dla nowych produktów i aktualizowanie pozycjonowania dla istniejących produktów.
  • Komunikacja z klientami i potencjalnymi odbiorcami produktów.
  • Współpraca z działem Marketingu, Głównego Technologa i B+R.

 

Wymagania:

  • Wysokie zdolności interpersonalne i doświadczenie na w/w stanowisku.
  • Znajomość branży zabezpieczeń przeciwpowodziowych lub/i inżynierii lądowej i wodnej.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1.
  • Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki związane z architekturą i budownictwem.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Mile widziana znajomość branży profili technicznych z tworzyw sztucznych.
  • Gotowość do częstych podróży służbowych.

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w stabilnym przedsiębiorstwie, będącym częścią grupy rodzinnych firm z ponad 60-letnią historią, o zasięgu międzynarodowym
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy.

 

Kluczowe obowiązki:

  1. Kompleksowa obsługa sekretarsko – kancelaryjna 
  2. Nadzór nad kalendarzem Prezesa, organizacja i rozliczanie podróży służbowych
  3. Koordynacja przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami organizacji
  4. Realizacja zakupów i zaopatrzenia, współpraca z dostawcami
  5. Prowadzenie baz dostawców i wykonawców usług
  6. Koordynacja spraw urzędowych
  7. Obsługa spotkań, obowiązki reprezentacyjne i dbanie o wizerunek firmy

Wymagania:

  1. Minimum 5 lat doświadczenia na pokrewnym stanowisku
  2. Zdolności organizacyjne, samodzielność w działaniu
  3. Umiejętność współdziałania i pracy pod presją czasu
  4. Wysoka kultura osobista i dyskrecja
  5. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i Outlook
  6. Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1

Oferujemy:

  1. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  2. Pracę w stabilnym przedsiębiorstwie, będącym częścią grupy rodzinnych firm z ponad 60-letnią historią, o zasięgu międzynarodowym
  3. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
  4. Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
  5. Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy

Kluczowe obowiązki:

  • Wsparcie w opracowywaniu budżetów przychodowych i kosztowych Spółki;
  • Kontrola oraz pomoc w nadzorze nad realizacją budżetu i analiza odchyleń;
  • Tworzenie i czynny udział w rozbudowie obecnych narzędzi analitycznych w firmie;
  • Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu i Managerów Spółki;
  • Udział w tworzeniu Bussines Planów;
  • Kalkulacja kosztów wytworzenia produktów, rentowności na poszczególnych produktach
  • Kontrola poprawności procesów w Spółce;
  • Aktywny udział w procesach związanych z zamknięciem miesiąca;
  • Bieżąca współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania:

  • Absolwent/ka kierunków finansowo-ekonomicznych lub pokrewnych
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość MS Excel (warunek konieczny)
  • Orientacja na usprawnienia procesów
  • Rzetelność przy realizacji powierzonych zadań
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej, w tym praktyczna znajomość kalkulacji kosztu wytworzenia produktu
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w stabilnym przedsiębiorstwie, będącym częścią grupy rodzinnych firm z ponad 60-letnią historią, o zasięgu międzynarodowym
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy.

 

Główne zadania:

  • utrzymywanie kontaktów z odbiorcami naszych produktów, obsługa sprzedażowa i posprzedażowa 
  • rozwój rynku, rozbudowa bazy odbiorców i sieci dystrybucji
  • doradztwo techniczne w zakresie doboru oferowanych przez nas produktów
  • przygotowywanie koncepcji projektowych oraz wykonywanie rysunków i dokumentów technicznych
  • wizyty handlowe i terenowe na inwestycjach budowlanych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (budownictwo-geotechnika, budowa dróg i mostów)
  • znajomość programów technicznych (AutoCAD, oprogramowania geotechnicznego GEO5 lub pokrewne)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (znajomość dodatkowego języka będzie dodatkowym atutem)
  • doświadczenie i znajomość branży, lecz cenimy również chęć poszerzenia horyzontów, motywację i nastawienie na naukę i zdobywanie wiedzy
  • samodzielność, umiejętności interpersonalne
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia i motywujący system wynagrodzenia
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i zdobywania doświadczeń
  • ciekawą i dynamiczną pracę, również w egzotycznych lokalizacjach
  • pakiet benefitów pracowniczych

Dlaczego warto aplikować?

  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • Duży zakres samodzielności
  • Ciekawa praca w rozwijającej się firmie
Jaka jest suma 1 i 9?

Pozostawienie przez Ciebie danych i wysłanie formularza oznacza Twoją zgodę na skontaktowanie się w celu udzielenia odpowiedzi na pytania i przekazanie szczegółów informacji, o które pytasz, z użyciem adresu e-mail lub telefonu. Podanie danych jest dobrowolne, a udzielona uprzednio zgoda może być w każdej chwili wycofana. Administratorem przekazanych przez Ciebie danych jest S. i A. Pietrucha Sp. z o.o. tel. +48 43 829 20 51, biuro@pietrucha.pl; Więcej w Klauzuli Informacyjnej.